Objet du blog

Ce blog présente principalement des articles sur les actualités concernant les religions, la spiritualité protestante, la culture et la langue occitanes, l'actualité personnelle et familiale. On peut aussi s'y trouver quelques billets d'humeur...

Aquel blòg presenta principalament d'articles sus las actualitats pertocant las religions, l'espiritualitat protestanta, la cultura e la lenga occitanas, l'actualitat personala e familiala. Se pòdon trobar qualques mots bilhetas d'umor...

mercredi 11 mars 2015

Senhalizacion bilingüa a Sant Andrieu de Ròcalonga




Aquò fa  set ans que me bati per la mesa en plaça d'una senhalizacion bilingüa dins mon vilatjòt de "Saint André de Roquelongue". 
E ben, es pas de creire, mas es capitat aquò! 
Lo conse, En  Jean-Michel Folch a tengudas sas promèssas, Lo grandmercegi, lo conselh municipal tanplan. 
Tòrni de la comuna ont  m'aviá convidat  per verificar la comanda. Es fait aquò; aurem lèu de  panèus en occitan a las tres dintradas del vilatge amb la mencion " Sant Andrieu de Ròcalonga" e la crotz occitana. 
Me farai un plaser de convidar mos amics occitans a l'estrena d'aquela senhalizacion nòva que rampèla que sèm en país de lenga e de cultura occitanas.


Cela fait sept ans que je me bats pour la mise en place d'une signalisation bilingue dans mon petit village de Saint André de Roquelongue.  
Eh bien, c'est à peine croyable, mais c'est gagné! 
Le maire, Monsieur Jean-Michel Folch​ a tenu ses promesses je l'en remercie ainsi que le conseil municipal. 
Je reviens de la mairie où il m'avait convié pour vérifier la commande. C'est fait! Bientôt nous aurons des panneaux en occitan aux trois entrées du village. avec la mention  "Sant Andrieu de Ròcalonga" et avec la croix occitane. 
Je me ferai un plaisir d'inviter mes amis occitans à l'inauguration de cette nouvelle signalisation qui rappelle que nous sommes en pays de langue et de culture occitanes.

Que visca Sant Andrieu de Ròcalonga!

_________________
*



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire