Objet du blog

Ce blog présente principalement des articles sur les actualités concernant les religions, la spiritualité protestante, la culture et la langue occitanes, l'actualité personnelle et familiale. On peut aussi s'y trouver quelques billets d'humeur...

Aquel blòg presenta principalament d'articles sus las actualitats pertocant las religions, l'espiritualitat protestanta, la cultura e la lenga occitanas, l'actualitat personala e familiala. Se pòdon trobar qualques mots bilhetas d'umor...

samedi 16 juillet 2016

Deuil national / Dòl nacional: La honte! Vergonha!





Soi trist per mon vilatge!

Alara que portam dòl nacional tres jorns de pertot en França en memòria de las victimas de l'atemptat de Nissa, vaquí que lo vilatge dins aquel demòri fa la fèsta çaquela. 


Indecent!

De segur, la fèsta èra prevista de longa.

Demòri luénh del centre dins la garriga, e pasmens ausiguèri una musica plan fòrta e qaujosa tota la nuèit alara que ajam degut èsser dins lo reculhiment...

Compreni pas qu'aquela fèsta foguèt se que non
 anullada al mens remandada de qualques jorns en solidaritat ambe las victimas e las familhas. Tròbi qu'es una manca d'agudesa  e de respècte degut als mòrts e als que son dins la pena.


Vergonha de vergonha!






Je suis triste pour mon village.

Alors que nous portons un deuil national de trois jorns partout en France, en mémoire des victimes de l'attentat de Nice, voici que le village où je vis fait quand même la fête.

Indécent !

bien sûr, la fête était prévue depuis longtemps.

J'habite loin du centre dans la garrigue  et pourtant  j'ai entendu une musique très forte et joyeuse toute la nuit alors que que nous aurions dû être dans le recueillement...

Je ne comprends pas que cette fête n'ait pas été sinon annulée du moins repoussée de quelques jours en solidarité avec les victimes et leurs familles. Je trouve que c'est un manque de finesse d'esprit et de respect dû aux morts et à tous ceux qui sont dans la peine.

Oui: indécent!

______________________
*

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire